perempuan merokok ?

euwww tolonglahh aku tak minatlahhh perempuan merokok . jgn nak cepat sangat maty yeaa . okayy akuu update pasal cerita nyh punn sebab today july 9 balek dari sekolahh pegy kedai nak beli kertas buat kerje kursus addmath . okayy turun dary kereta nak lintas jalan . sekali ade satuu kereta wira hitam passed by n dalam kereta uh ade laky pompuan . gaye macam nak pegy bandar tapy ntahlahh kan . okayy tuu aku tak heran lah tapyy biler aku nak jalan jea diaa bole campak rokok uh dekat dengan aku naseb baek tak kenaa. errrrrrrrrrrrrr tolong lahhh jgn nak tunjuk dengan aku yunk kau nyh gerek sangat hisap rokok . maybe pada kau ,kau bangge sebab hisap rokok tapyy pada aku n masyarakat kau tuu hinee sebagai perempuan yeaaa . anda merokok ? baik berhenti baik lelaki atau perempuannn -.-